
Jobopslag
Lønkonsulent til succesfuldt revisions- og rådgivningshus
Er du lige så vild med løn, som vi er? Bliv en del af Sønderup og hjælp virksomheder over hele landet med at køre løn til tiden.
Hos os er mennesket i højsædet. Derfor investerer vi gerne i dig og din udvikling. For her er plads til dig og dine ønsker for fremtiden.
Vi er nemlig i en rivende udvikling og leder nu efter nye medarbejdere, der vil med på en spændende vækstrejse. Er det dig?
Hvem er Sønderup?
Vi er et dynamisk revisions- og rådgivningshus med mere end 90 engagerede revisorer, bogholdere og lønkonsulenter, der hjælper små og store virksomheder i Danmark og i udlandet. Vores kundegrundlag er stort. Og det vokser.
Derfor har vi ansat 9 nye medarbejdere bare det seneste år, og vi har nu brug for dig og din ekspertise i vores lønafdeling i Ringsted.
Hvad kommer du til at lave?
Du får ansvaret for din egen kundeportefølje, som vi sammensætter til dig, når du starter. Du kommer til at arbejde med kunder, der har outsourcet deres administration til os.
Din opgaver bliver bl.a.:
-
lønadministration og lønbehandling fra A-Z for nationale og internationale kunder
-
refusionsanmodninger og opfølgning via fx virk.dk
-
afstemning af e-indkomst, lønposter og finanskontering
-
sikring af compliance på din kundeportefølje, herunder udarbejdelse og vedligehold af procesbeskrivelser
-
opsætning og tilretninger i lønsystemer
-
supportering af lønsystemer via vores supportaftaler
-
implementering af lønsystemer for nye kunder
Hvorfor skal du vælge os?
Vi lyver ikke, når vi siger, at du kommer til at samarbejde med nogle af branchens dygtigste inden for løn. Du vil blive udfordret hver dag, og du får frihed til at udføre dine opgaver selvstændigt. Faglig udvikling er vigtigt for os, og vi understøtter gerne med kurser undervejs.
Samtidig står dine kolleger altid klar til at bakke dig op. Vi har det sjovt sammen og et helt særligt sammenhold – det skal du glæde dig til at blive en del af.
Og sidst, men ikke mindst, tilbyder vi en attraktiv lønpakke med pension, sundhedsforsikring samt forskellige personalegoder. Fleksibilitet er desuden vigtigt for os, og vi kan i høj grad tilpasse hverdagen til dine individuelle behov.
Hvem er du?
Du er tillidsvækkende, initiativrig og god til at holde begge ben på jorden. Samtidig er du omhyggelig og ferm til at bevare overblik og deadlines – også når der er travlt. Derudover ser vi gerne, at du:
-
har god erfaring med lønprocesser og lønkørsler
-
har erfaring med Excel
-
er glad for kundekontakt og begår dig godt på både dansk og engelsk i skrift og tale
-
ikke bange for at byde ind med dine gode idéer til optimering af lønprocessen, til gavn for både kunder og kolleger
Lyder det som noget for dig?
Så send os din ansøgning og dit CV hurtigst. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte payroll manager Heidi Lykke på telefon 57 69 05 33.
Vi glæder os til at høre fra dig!