top of page
DSC02275.jpg
Jobopslag

Lønkonsulent til succesfuldt lønadministrationshus

Er du lige så vild med løn, som vi er?

  • Har du erfaringen med at konfigurere og opsætte lønsystemer for en bred vifte af kunder? 

  • Vil du være en del af vores lønadministration med 40 dygtige lønkonsulenter?

  • Og har du lyst til en hverdag i en virksomhed med et meget stærkt værdisæt?

 

”Du har i høj grad mulighed for at forme din egen hverdag hos os, hvor vi altid er åbne for nye idéer og muligheder. Vi tilbyder dig spændende, faglige udfordringer, som du ikke finder mange andre steder.” fortæller Payroll Manager, Louise Mohrsen.

Hvem er Sønderup?

Vi er et revisions-, lønadministrations- og rådgivningshus med tæt på 100 engagerede revisorer, bogholdere og lønkonsulenter, vi hjælper små og store virksomheder i Danmark og udlandet.

Her bliver du en del af et lønteam, hvor vi sætter en ære i at dele viden og sparre på tværs – så vi sammen finder de bedste løsninger. Vi har lokationer i både Vallensbæk og Ringsted.


Spil en nøglerolle for en lang række kunder

Som vores nye kollega kommer du til at arbejde med løn til det private erhvervsliv, hvor lønnen er outsourcet til os. Du vil blandt andet kunne få ansvar for:

  • lønadministration og lønbehandling fra A-Z for nationale og internationale kunder

  • udvikling af lønområdet både indenfor BPO- og interimsydelser

  • kontrol og analyse af lønberegninger og komme med input til optimering af processer

  • opsætning og tilretninger i lønsystemet

  • videndeling og sparring med dine kolleger samt at deltage i intern Erfa-gruppe.

 

 

Vi har fokus på din udvikling

Vi lyver ikke, når vi siger, at du kommer til at samarbejde med nogle af branchens dygtigste inden for løn. Du vil blive udfordret hver dag, og du får frihed til at udføre dine opgaver selvstændigt. Faglig udvikling er vigtigt for os, og vi understøtter gerne med kurser undervejs.

 

 

Et sammenhold lidt udover det sædvanlige

Samtidig har vi det rigtig sjovt sammen som kolleger, bl.a. til vores mange sociale arrangementer, fx forårsfester, spilleaftener eller padel. Og så prioriterer vi fleksibilitet i hverdagen, så der er balance mellem arbejde og fritid.

 

”Vi er et specielt sted med et unikt sammenhold. Der er næsten ikke det, vi ikke laver som kolleger. Vi har haft ølsmagning, spillet firmagolf, sunget gospel og mange andre sjove tiltag og aktiviteter.” – Louise

 

Vi tilbyder også en attraktiv lønpakke med pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning.

Excel-kunstner med god lønerfaring

Der er flere indgange til stillingen, men vi forestiller os, at du har solid erfaring med indenfor lønområdet og forskellige lønsystemer. Men vi hører også gerne fra dig, hvis du blot har et par års erfaring fra en tilsvarende stilling.

Og så tænker vi, at du:

  • har god erfaring med lønprocesser og lønkørsler samt Excel og SharePoint

  • kan begå dig på dansk og engelsk

  • er glad for kundekontakt og klar på at yde en ekstra god service

  • finder det naturligt at byde ind med dine gode idéer til optimering af lønprocessen.


Klar til nye udfordringer?

Send en kort ansøgning og dit CV via nedenstående link. Vi indkalder løbende til samtaler, så vent ikke for længe med at søge.

Vi glæder os til at høre fra dig og har du spørgsmål så kontakt venligst Payroll Manager Louise Mohrsen på telefon 28 30 79 26.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om os

Vores menneskelige værdier er vores stærkeste kort: Fortrolighed, Engagement og Indlevelsesevne. Sammen med vores faglige viden er det disse værdier, der tilsammen bidrager til den virksomhed vi er. Det er kunden, som er i centrum, og vi tilstræber altid at yde en service ud over det sædvanlige.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

bottom of page