Interim Assistance
Har du brug for en lønmedarbejder til at håndtere jeres løn?
Vi tilbyder løsninger både til kortere eller længerevarende behov.
Vi tilbyder at indtræde direkte i jeres virksomhed og håndtere opgaver som lønadministration, ferie- og sygefraværshåndtering, indberetninger, afstemninger og meget mere på vegne af din virksomhed.
Hvorfor vælge os?
Vores Lønafdeling består af erfarne fagfolk med mange års dybdegående kendskab til alle aspekter af lønadministrationen. Vi har en skarp forståelse for de regler, overenskomster og lovgivningsmæssige krav, der gør sig gældende på området, hvilket sikrer korrekt og effektiv håndtering af dine ansattes løn.
Vi leverer service af højeste kvalitet og overholder aftalte deadlines.
Vores samarbejde bygger på tillid, og uanset om vi indgår en kort eller længevarende aftale, er vores engagement og kvalitet den samme.
Vi tilbyder blandt andet assistance i disse lønsystemer:
- KMD Payroll Cloud (KPC)
- KMD Nettoløn
- KMD Opus
- Visma Løn
- Perspektiv
- LessorLøn
- Lessor PM5
- Lessor Nav
Partnere
Lessor is our cooperating partner, and we apply Lessor’s systems for the day-to-day payroll processing. Lessor’s payroll systems have been developed with a focus on flexibility, security and user-friendliness to ease the administrative routines in connection with payroll administration.
We cooperate with KMD A/S, and apply their payroll systems for day-to-day payroll services for our clients. KMD A/S is among the largest IT and software businesses in Denmark, and with their payroll systems, we can gather all payroll and human resource assignments in one place with effective digital routines.