top of page
DSC01872.jpg

Lønadministration

Uanset om du er en lille håndværksvirksomhed eller et stort firma med internationale horisonter, skræddersyer vi lønløsninger, der passer til lige præcis dine behov. 

​

Vi tager os tid til at lytte, og vi insisterer også på at udfordre dig. Der er ingen lange telefonkøer, men derimod kvalificerede og veluddannede medarbejdere – vi sætter os grundigt ind i, hvad din virksomhed har brug for, hvad end det er et helt nyt lønsystem eller klassisk lønrådgivning. Vores evne til at forstå forretninger og deres behov er nemlig en grundlæggende værdi i vores virksomhed.

​

Ved hjælp af vores gode samarbejdspartnere tager vi desuden hånd om både danske, nordiske og globale kunder. 

DSC02201.jpg

Outsourcing af lønadministration 
og HR opgaver

Vi løser følgende opgaver:

  • Lønadministration

  • Afstemning af løn mellem lønsystem, E-indkomst og finanssystemer

  • Rådgivning omkring lønspecifikke forhold

  • Effektivisering af lønprocesser

  • Sikring af overholdelse af lovgivning

  • Træning af lønbogholdere

  • Sparring i forbindelse med implementering af nye lønsystemer

  • Administration af offentlige refusioner

Afstemninger
- Lad os udføre det svære arbejde for dig!

Vi tilbyder at udarbejde dine afstemninger, og hjælpe dér hvor det nogle gange kan være svært at skelne mellem, hvad der er korrekt.

​

Vi sammenligner din virksomheds løn-, kreditor- og finansposter med Skat og genererer en kundespecifik afstemningsrapport, som er overskuelig og afstemt. Dette hjælper jeres virksomhed med at identificere eventuelle uoverensstemmelser, minimere risikoen for fejl og sikre overholdelse af de nødvendige regler ved indberetninger til Skat.

​

Vores afstemningsrapport viser klart eventuelle uoverensstemmelser eller fejl.  Finder vi nogen potentielle problemer eller uoverensstemmelser, vil vi straks informere dig om dette, samt guide dig I hvorledes dette skal rettes.

​

I forlængelse af ovenstående vil vi også kunne hjælpe med, at rette eventuelle fejl og mangler i jeres indberetninger til Skat. Det kan være i form af manuelle indberetninger, masseindberetningsfiler til eIndkomst, eller opsætning/ændringer i virksomhedens lønsystem.

 

Vi tilbyder ligeledes afstemninger af jeres finanskonti og hjælper med at afstemme jeres løn i forhold til jeres finanssystem/regnskabssystem.

​

Ved at afstemme jeres løn mod indberetningen til eIndkomst og bogføringen i jeres finanssystem, udfører vi således en komplet 3-punktsafstemningsrapport, hvor alt er afstemt hele vejen rundt. 

Revisorer.png

”Vores mål er, at kundens lønadministration i dagligdagen ikke føles som outsourcing, men i højere grad, at Sønderup er en afdeling udenfor huset. Hos os får du en aktiv og nærværende sparringspartner, der skaber værdi i virksomheden og for medarbejderne.”

Mette Fløe Frederiksen

Payroll Manager, Sønderup Revisorer I/S

firkant.png
  • En fleksibel løsning for virksomheden

  • Altid personale til at producere løn til aftalte udbetalingsdatoer

  • Højt fagligt niveau med fokus på kvalitet og leveringssikkerhed

  • Nyeste viden, opdatering af lønsystem herunder ændringer af Dansk Lovgivning

  • Vi tilpasser prisaftalen i forhold til antal lønsedler og firmaets behov for
    eventuelle særlige ydelser

Fordele ved outsourcing af lønadministration 

Partnere

lessor_web-300x186.png

Lessor is our cooperating partner, and we apply Lessor’s systems for the day-to-day payroll processing. Lessor’s payroll systems have been developed with a focus on flexibility, security and user-friendliness to ease the administrative routines in connection with payroll administration.

KMD_Business_logo_rgb_edited.png

We cooperate with KMD A/S, and apply their payroll systems for day-to-day payroll services for our clients. KMD A/S is among the largest IT and software businesses in Denmark, and with their payroll systems, we can gather all payroll and human resource assignments in one place with effective digital routines.

Vores kunder

Klik på pilene for at læse, hvad vores kunder siger om deres samarbejde med os

interroll.png

Lønadministration fra 2008

td_synnex_merger_logo_CMYK_A.png

Lønadministration fra 2011

devoteam.png

Lønadministration fra 2014

Sørup Logo - sort guld.png

Lønadministration fra 2018

obajuao3sjpopml3vfk3.png

Lønadministration fra 2014

BNP Factor logo.png

Lønadministration fra 2020

Klik for at indhente tilbud om lønadministration

SØNDERUP I/S
statsautoriserede revisorer
CVR: 31824559

​

Åbningstider:
Man – Tors 08.00 – 16.00
Fre 08.00 – 15.30

​

Telefontider:
Man – Tors 08.00 – 16.00
Fre 08.00 – 15.30

â–¢  RINGSTED
Jyllandsgade 9
4100 Ringsted
Telefon: 57 61 12 10
mail@sonderuprevisorer.dk

â–¢  VALLENSBÆK
Strandesplanaden 110, 2. sal
2665 Vallensbæk
Telefon: 57 61 12 10
mail@sonderuprevisorer.dk

  • LinkedIn

Copyright 2022  |  All Rights Reserved Sønderup Revisorer  |  Medlem af: FSR - Danske revisorer  |  Cookie politik

bottom of page