top of page
DSC02275.jpg
Jobopslag

Lønkonsulent med solid erfaring inden for offentlig løn

Er du lige så vild med løn, som vi er?

  • Har du erfaring med offentlig lønadministration fra A til Z?

  • Vil du være en del af vores lønafdeling med 35 dygtige lønkonsulenter?

  • Og har du lyst til en hverdag i en virksomhed med et stærkt værdisæt?

 

"Du har i høj grad mulighed for at forme din egen hverdag hos os, hvor vi altid er åbne for nye idéer og muligheder. Vi tilbyder dig spændende, faglige udfordringer, som du ikke finder mange andre steder."

- Louise Mohrsen, Payroll Management Service, Partner

Hvem er Sønderup?

Vi er et revisions-, lønadministrations- og rådgivningshus med tæt på 100 engagerede revisorer, bogholdere og lønkonsulenter. Vi hjælper små og store virksomheder i Danmark og udlandet. Her bliver du en del af et lønteam, hvor vi sætter en ære i at dele viden og sparre på tværs – så vi sammen finder de bedste løsninger.

Spil en nøglerolle for vores offentlige kunder

Som vores nye kollega kommer du til at arbejde med løn til både det offentlige og det private erhvervsliv, hvor lønnen er outsourcet til os. Vi søger en profil, der kan være med til at styrke vores offentlige forretningsområde, som vi varetager gennem vores samarbejdspartner.

Du vil blandt andet få ansvar for:

  • Lønadministration for offentlige virksomheder

  • Administration af tjenestemandspensioner og refusionshåndtering

  • Sikre, at vi er ajour med overenskomster og gældende lovgivning på det offentlige lønområde, herunder tjenestemandspension

  • Udarbejdelse af procesbeskrivelser

  • Bidrage til udvikling af lønområdet inden for BPO- og interimsydelser

Vi har fokus på din udvikling

Vi lyver ikke, når vi siger, at du kommer til at samarbejde med nogle af branchens dygtigste inden for løn. Du vil blive udfordret hver dag og får frihed til at udføre dine opgaver selvstændigt. Faglig udvikling er vigtigt for os, og vi understøtter gerne med kurser og intern undervisning undervejs.

Et sammenhold lidt ud over det sædvanlige

Samtidig har vi det rigtig sjovt sammen som kolleger – bl.a. til vores mange sociale arrangementer, fx forårsfester, spilleaftener og padel. Vi prioriterer også fleksibilitet i hverdagen, så der er balance mellem arbejde og fritid.

Vi er et specielt sted med et unikt sammenhold. Der er næsten ikke det, vi ikke laver som kolleger. Vi har haft ølsmagning, spillet firmagolf, sunget gospel og mange andre sjove aktiviteter.

- Lisbet Nielsen, Management Assistant.

Vi tilbyder desuden en attraktiv lønpakke med fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde, pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning.

En nøglemedarbejder med god lønerfaring

Vi forestiller os, at du har solidt kendskab til og forståelse for offentlig løn, overenskomster, lovgivning og regler – samt tjenestemandspensionslovgivningen og håndtering heraf. Det er en forudsætning, at du har arbejdet med offentlig løn i lønsystemet KMD Opus.

​ 

Derudover tænker vi, at du:

  • har god og bred erfaring med lønprocesser og lønkørsler

  • har erfaring med administration og lovgivning inden for tjenestemandspension

  • kan begå dig på dansk og engelsk

  • er glad for kundekontakt og klar til at yde en ekstra god service

  • finder det naturligt at byde ind med idéer til optimering af lønprocessen

Klar til nye udfordringer?

Send en kort ansøgning og dit CV via nedenstående link.

Vi indkalder løbende til samtaler, så vent ikke for længe med at søge.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du spørgsmål, så kontakt venligst Payroll Management Service, Partner Heidi Lykke på telefon 28 46 63 98.

Om os

Vores menneskelige værdier er vores stærkeste kort: Fortrolighed, Engagement og Indlevelsesevne. Sammen med vores faglige viden er det disse værdier, der tilsammen skaber den virksomhed, vi er. Det er kunden, som er i centrum, og vi tilstræber altid at yde en service ud over det sædvanlige.

bottom of page